Procedura reklamacji nośników pamięci marki Philips

W celu zrealizowania procedury reklamacyjnej, polegającej na wymianie/naprawie, proszę wypełnić formularz Philips RMA.

Należy skopiować dokument zakupu (zdjęcie w formacie JPG lub PNG, maksymalna wielkość pliku to 5MB) i załączyć w formularzu. W formularzu proszę podać również typ i model produktu oraz wprowadzić numer seryjny. Zakończenie procedury nadawania numeru RMA wymaga już tylko wciśnięcia przycisku „Wyślij reklamację”. W informacji zwrotnej otrzymają Państwo pełen podgląd reklamacji.

Czas reklamacji produktów wynosi w wypadku bezpośredniej wysyłki 8-14 dni roboczych.


Pola oznaczone (*) są obowiązkowe.

Dane reklamowanego produktu

Niepoprawny plik
Invalid Input
Invalid Input
Niepoprawna wartość
Invalid Input
Niepoprawna wartość
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input

Dane kupującego

Invalid email address.
Invalid Input
Pole obowiązkowe